2014年7月12日 星期六

K2 FAREWELL PARTY

這天,算係我一個幾大的挑戰,
因為要做負責控制場面及搞氣氛的司儀媽媽^^
好彩,今次有其他家長負責統籌,
我只係輕輕鬆鬆預備講野ONLY:P

晚飯到會未開始,先去會所的遊樂場玩過痛快先


排好隊上活動室啦~~
大家唔好睇佢地好似好有紀律...其實中間都幾亂下:P



食物到會位置


我的小小公主乖乖地自己攞野食,
同朋友仔坐埋一邊,唔阻住澄媽做野呢^^


今日的主角: 韓國同學仔金株雅要去四川了!
這個活動都係因為佢而搞的


有成三十幾個小朋友的聚會


第一個遊戲係夾送氣球


全晚, 我就係咁拎住支咪做傻婆:P

  
玩完第一個遊戲, 已開始派小禮物


第二個遊戲: 拋手巾..
我仲要落場跑埋一份:P


第三個環節: 魔術師表演,
小朋友們最靜的時間:P


家長們都唻張大合照先^^


其實, 只係一個紙盒已令小朋友自娛得好開心^^


兩個韓國家長都好親切架^^
搞左成晚, 聲到沙埋~~^^
但能力得到各家長的認同及支持~~
小朋友又開心, 一切都值得的^^




沒有留言:

張貼留言