2014年7月26日 星期六

幼稚園同學兼好朋友

澄媽又自薦搞K3的畢業謝師宴啦~~
我個人覺得,迪士尼畢業禮真係無聊,
個女畢業關米奇老味咩事呢?
反然學校無搞謝師宴?
我覺得謝師宴比迪士尼畢業禮重要萬倍!
四年的幼稚園生捱,多得各學校職員的教導及協助才可健康成長!
而且我的教育宗旨係學會感恩才會珍惜~~

這兩個星期忙於籌備謝師宴,
亦多謝各義工家長的協助,
這是義工家長的同學們表演採排~~


大家都好期待謝師宴呢^^


採排完畢,又約同學仔食晚飯~~


這次聚會是慶祝韓國仔同學保留原有學校學位~~
真係搞足成個月先搞掂~~
依家先感受到外國人在港生活的確需要協助!
我呢個八卦媽媽又盡力幫忙韓國家長呢^^



小朋友們都玩得好開心~~


我發夢都估唔到,自己會同韓國人做好朋友^^
我們還相約聖誕節一同去韓國滑雪呢~~



因為我的女兒,我的人生出現很大的變化~~
SEASA,是媽媽需要多謝你們,令我的生命得到更豐盛!


沒有留言:

張貼留言