2014年6月3日 星期二

秘沖尋根之旅~~第二天

今日比較早起身,約左各親友0830集合飲早茶,
因為今日係整個旅程的主旨~~早茶後就會回鄉啦~~


訂了31座旅遊巴~~


兩個女都扮到成個大陸妹咁~~:P
仲要哂到黑珍珠咁,


廿幾人浩浩蕩蕩咁去尋根


第一站去左唔知咩亞叔公的屋企坐



趁地方夠大,唻一張大合照先~~


以後就返祖屋


個個都行到好熱~:P


太爺都上香比太太麻


小朋友又有自娛的活動~~


又唻鄒氏第二代

鄒氏第三代


鄒氏第四代 


我們這一家亦需要在祖屋門外映相留念呢~~ 


再唻又唔知去左邊個親戚屋企,
發現牆上掛滿陳列舊照


很難得的一堆舊相片



天氣實在好熱,
親戚打井水比我地解涼


就係呢個井水活動都玩左大半個小時:P
好涼好舒服呢~~
SEASA都係第一次感受井水呀!


行程比我預期早完結,
來到農家菜館食飯~~
呢餐係我搜集資料最難的一餐!!
鄉下地方呀!!仲要訂埋枱
連我自己都要讚讚自己的計劃:P


兩圍枱分別食左九碟餸,都係人民幣900喳~~
仲要超大碟,超好味呢^^


大概3點半返到酒店,
決定放低兩個女比親友,
我同傑搵按摩場所抖一抖~~

話咁快又到左晚飯時間,
經廣州親友介紹,唻左呢間新泰樂菜館食飯


仍然係好美味的一餐~~


食飽飯~~亞爺話好飽想行下,
幸好這間酒樓距離酒店不遠,
大概十五分鐘的路程,
又成堆人陪亞爺行返酒店


這晚又點少得麻雀時間呢^^



沒有留言:

張貼留言