2014年6月3日 星期二

秘沖尋根之旅~~第三天

來到廣州第三天,
即係行程最尾的一天,
讓團友懶洋洋一個早上,
瞓夠才起身自由搵食!!
這邊箱,我地一家起身去左KFC 食早餐


以後又走左去游端午水啦~~


離開酒店前,遠望下一站午膳的位置!!
真的不太遠啊^^
(看,火車站都見到!!)


今次旅程,各團友都好合作,準時,
喺預期之內CHECK OUT


又係五分鐘就行到去午膳地方,
順便望望火車站入閘處~~

今餐預備素食比大家,
食滯左幾餐啦~~呢餐叫做清清腸胃
而且訂左房,環境都唔錯呢~~


呢間素食館質素都好好架!


來到這裡等火車開,
我亦算功成身退了!!


回到紅磡,有99幫我代取生日蛋糕,
因今晚做節順便同暟澄慶祝舊曆生日!!
看看兩位大陸妹已變回美少女啦~~^^


回顧這次的旅程,
其實我的壓力真的很大很大,
就算各親友都好滿意旅程,
我還是怕有不足之處,
所以每件事都計劃得很周詳細緻!
希望各位真係盡興而回啦^^

沒有留言:

張貼留言