2014年5月31日 星期六

秘沖尋根之旅~~第一天

大家期待已久,我就緊張籌備已久的24人秘沖之旅3日遊終於展開啦~~
這個月裡,大陸不停的斬人傷人恐怖活動等,
被好多人勸阻延期旅程。。。。
時間又點會等我地呢?我同傑都希望趁亞爺健壯時還佢心願,
亦難得天公造美,大家抖足精神出發啦!!


等車時間無聊映相


無聊蓋印~~


上左車啦~~半卡車廂都係自己人



傾下計,玩下咁又過左兩小時到達目的地,
我專登搵一間超近火車站又新淨的酒店住~~
無行錯路,五分鐘就到


攞左9間房啦~~


亞爺精神還不錯呢


大家放低行李,就出發去搵食啦~~

因為人太多,每餐我都訂左兩間餐廳食飯~~
而且希望種類不同,食在廣州麻^^

今日午餐食火鍋特色魚


仲有拉面功夫表演




午飯過後係自由活動時間,
SEASA當然揀左去游水啦~~



泳池不好大,但亦無咩人


就係咁,我地又包左個場~~:P



游完水,沖埋澡,好快又到晚飯時間!
今晚安排喺酒店內食飯,
因為大家都攰啦~~這是最緊要方便舒服的旅行團^^



鄒氏第二代


鄒氏第三代


鄒氏第四代


這裡中菜部亦有全聚德分店,所以親友都話要食片皮鴨


超豐富的一餐



食飽飽,有係餘慶節目時段


明天一早便向泌沖鄉下出發啦~~^^


沒有留言:

張貼留言