2013年10月1日 星期二

結婚八周年

結婚周年前夕,
老公問我想去邊度慶祝,
我只係答左一句:邊度都得,最緊要唔好有大陸人的地方~~
 
其實係心底話,但無諗過老公會認真去搵~~
結果。。。今日過左一個好愉快的周年活動^^
 
等車時映張黑照合照先^^
 
 
眨眼睇以為去左外國~~
全部都係鬼佬~~~
 
 
估下我地身在何處??
 
 
YEAH~~機場附近~~
NINE EAGLE高爾夫球場~~
難怪老公話唔會有大陸人:P
侍應多數係泰國人,
人客多數係上等人~~~HAHA
但又唔會係扮上等人或要求多多的大陸人~~
好舒服的環境~~
 
 
呢度好多菜式都係得過奬,
老公知我鐘意食蟹,
叫我一定要叫蟹的菜式
 
 
本來唔係叫呢個冬陰公蟹架~~
但侍應叔叔極力推薦!!
事實係。。。超好味!!
 
 
真係好大隻蟹~~
 
 
 
冬陰公湯~~
 
 
海鮮當然要配白酒啦~~
 
 
再唻一張合照~~
 
 
1664 BEEF
 
 
望住無數架飛機升降~~
 
 
由三點HEA 到夜晚七點~~
 
 
香港還有那個地方有咁開揚的餐廳呢^^
連門口的設計都好似去左泰國郊區咁~~^^
 
 
 
 
 
 
由中午食到晚餐~~
再唻BBQ 燒鱔及串燒~~
 
 
 
埋單都係$903~~^^
只係隻大蟹比較貴$560~~
真係超平靚正的一日渡假FEEL 呢^^
 
希望每一年都可以開心健康幸福的同老公渡過結婚周年日^^
 

2 則留言:

  1. 環境食物都好正喎~
    好開心的8週年紀念日~

    回覆刪除
    回覆
    1. 價錢唔貴又易去~~;) good arrangement;)

      刪除