2013年9月29日 星期日

金山郊野公園+沙田遊

澄豬瞓醒後就走入唻問:媽咪,今日去邊度玩呀?
好開心你地咁有活力及精神^^
澄爸及澄媽樂意奉陪呢^^
 
先唻個早餐+午餐~~
飲茶飲到厭了~~去左屋企樓下的潮家館食潮菜及飲功夫茶
 
 
今日的目的地係金山郊野公園~~
呢期秋風起鐘意帶佢地去行山
 
 
第一次見到水塘
 
 
 
 
 
澄豬終於有自己的相機周圍映映映^^
遲D澄媽要整返本"澄影集 "^^
 
 
沿路不單多馬騮,仲多黃金!!
澄媽唔小心仲中左頭奬:P
 
 
馬騮們其實好惡又肚餓~~
望佢地兩眼已經兇你!
你又唔可以喺佢面前做出開袋動作~~佢地以為有野食!
同埋部份好驚人,應該係有被虐前科~~
我地都係遠望而且來去沖沖^^

 
去完金山郊野公園仲有好多時間,
約左麻麻行沙田~~
當然唔少得SNOOPY LAND^^
 
 
 
仲走左去睇左半小時以上免費3D電視:P
 
 
麻麻話新城巿廣場好迫人,
澄媽建議去宜家食野!!
真係第一次去,食物平靚正!!
 
 
亦因為澄豬有個機警的澄媽WAHAHAHA
本來咁多人排玩波波池, 要等兩小時才到澄豬玩!
但食飽野我問下職員姐姐有無WAITING LIST~~
佢地話有!
就係咁,我地成功連貫活動,
食飽一陣去玩波波池~~
澄豬當然超滿足啦!!
 
 
晚上還去了OUTBACK 食意粉!!
一坐低就有填色冊及顏色筆贈送,
兒童COMBO 餐$46可能兩份食!
仲有無盡的好味包~~
OUTBACK 應該成為澄豬的最愛餐廳之一了^^
 
 

2 則留言:

  1. 當日節目超豐富喎!
    您當日打比我問馬騮山點去時, 我就係同緊兩姊弟第一次玩宜家呢個波波池~
    不單止免費, 入面d職員姐姐真係好話d唔守規則的小朋友ge~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~咁啱兩姐妹又係同日第一次玩宜家波波池:p
      職員有時仲會同細路一齊玩, 但唔等waiting list的話排成兩個鐘!!

      刪除