2013年10月9日 星期三

馬場活動

今日同同事們去跑馬地快活谷
第一次賭馬, 第一次入馬場,
第一次去馬場食BUFFET^^
 
 
餐牌的食物....唔平囉~~
但坦白講, 質素就.....
 
 
好彩唔駛自己出錢~:P
 
 
 
 
因為係VIP麻~~^^
當然唔駛喺下面迫啦WAHAHA
 
 
老細比錢買馬~~
我呢個大鄉里連點馬都唔識~~可惜唔中馬!!
 
 
我去夜蒲,當然都要肯定我的寶貝女有著落啦~~
澄爸應承幫佢地睇功課,
以後帶佢地去玩~~
 
 
大人細路都有一天豐富的晚上呢^^
 
 

2 則留言:

  1. 回覆
    1. whahaha 係呀~~我大個女啦:p 不過仲要人教我點買馬:p

      刪除