2013年9月26日 星期四

小學選擇

記得澄媽由什麼都不懂,
只聽聞名校要宗教分喎~~
那間幼稚園可以直入某某名校等等;
直至現在,差不多港九新界的學校都懂了!
就是希望搵一間適合兩女讀的小學~~
 
或者有人會話:名校好!派位成續好!點解唔入教會拎宗教分!!
揀二線學校會後悔!!活動教學上到中學會辛苦!!
 
從家庭及學校的觀察,
澄豬都是自我要求高的人!
佢地未必係最叻最強~~
但會自定目標,勇於嘗試,不喜愛被迫做野!
有自信的話會越做越好;屬於穩中求勝型^^
 
 
所以澄媽的立場好明確:
宗教由兩女有思想後自我選擇!
佢地讀得到的話,任憑學校派位成績得三成入英中BAND 1都係佢地襄中之物
讀唔上的話,學校九成直上名校都唔輪到佢地!!
我的責任係跟據佢地的能力去支持佢地!
以佢地為本的學習!不是為名校而學習!
 
難定怎樣為之愉快學習~
但循序漸進的學習而不作過份催谷,
讓澄豬有課餘時間享受親子時間,自由空氣會令大家都更健康^^
 
再看看名校的時間表:
0630上校車,每日上十堂,午飯半小時,
沒有導修課!再選課外活動,加強音樂培訓~
或者大概1630回到家,再做十幾樣功課!!
好彩的話飯前完成後溫書;
唔好彩的話功課至2300,瞓醒再繼續非人的生活!
 
我的信念係將心彼己!
明天叫我朝六晚四返工後加OT至零晨過六年的生活!
我會係第一個企上天台跳落唻,唔駛辛苦一了百了的苦學生^^
 
升讀小學不是窮途末路!
亦不是洪水猛獸~
我地應該相信及感恩小孩成長到另一個階段~
不要讓社會的歪風渲染自己的兒女!
認識小孩的性格去選擇,
比起為左名氣催谷小孩更重要!!
 
我常常難以理解家長的說話:
唔谷過點知個細路唔谷得?
入左名校頂唔順的話,小三出到唻唔愁無學校收!!
 
試問人生有幾多個童年可以讓大人試探而不留下陰影?
人生總會有崎嶇不平的時候,
但我們一家一直都算好好彩!希望這些運氣繼續伸延至澄豬的學習,
該她們得到適合,適當的小學生涯,豐盛人生^^
 

沒有留言:

張貼留言