2016年6月9日 星期四

豐盛的端午節~

每年端午節,都過得非常有意義及熱鬧

因為,我又會親去帶兩個女去街巿買整粽的材料


以後又要一大輪功夫,用一日的時間先可以完成整個整粽程序


今次真係每一隻都有女兒親力親為協助


整粽的目的,仍然係向著同一個方向而下定決定要美滿完成^^


因為愛我的婆婆,我要讓這種傳統食物繼續發光發亮^^
我要婆婆每年都食到我親手為佢而整的粽^^


整完粽, 仲有時間整下其他野食^^



考完試, 仲有好多自由創作的時間~~


我們這一家, 就是喜歡將愛放在枱中, 堆砌出美麗而滿足的家庭溫暖晚宴^^


忙完娘家,我又會為夫家努力忙忙忙~~
又係感恩的時間~~^^
我兩位女兒永遠都係我的廚房好幫手^^


大人游乾水,
SEASA 又去游龍舟水^^


今日煮十幾人的餸~~沒有難度^^



慣性端午節做節,仍會買個小小的蛋糕,
為明天舊曆生日的的小寶貝慶祝


又唻一幅全家福^^
滿足的端午節^^


沒有留言:

張貼留言