2016年4月17日 星期日

親子藝術週

去完校外體驗後,
這個星期六日,澄澄一家去左上環的藝術體驗~~
我地同同學仔參加左HELLO ART MUSEUM 的活動


其實呢個課程都幾深奧~~^^
SEASA 都未係好識運用顏色的技巧


反然我同澄爸被發掘出有一點藝術細胞呢^^
呢幅係我既作品~~只係繪畫十五分鐘, 係未完成的畫作


同學仔手持的係爸爸作品:P
果D模仿作品真係幾難畫!!
幸好我地一家都真。學識左呢四種繪畫原素

  
有時間仲可以參觀巿建重建局的常設廳


扮瞓籠屋


橫掂去開上環,
澄媽又點會錯過參觀各類博物館~
今日咁橋香港醫學博物館有攤位活動~~


仲可以親手摸到舊式的醫療器材





仲有勞作可以整下玩下~~ 

陪完兩個女,夜晚澄媽又過下LADIES NIGHT 的生活~


平衡一下自己的身心,與朋友獨處的時間真的不能缺少呢!



HAPPY TOGETHER~~有識左接近三十年的朋友^^


第二日,我地去到西營盤,書卷味更濃烈的地方~~
連英皇書院門口都係景點^^ 


今日的目的地~~香港大學


今日約左幼稚園最好的朋友一齊參觀香港大學藝術館 



一邊參觀展畫,一邊仿照展畫繪畫
呢D藝術感覺真係難得出現
(香港藝術館點會比你瞓喺地方畫野呀!!HAHA)



課堂完畢,好朋友們仍然依依不捨,
唯有近近地,再帶好朋友再臨醫學博物館~~




見到公園,自然反應係在此出一身汗才叫做完滿的一天^^




沒有留言:

張貼留言