2016年4月12日 星期二

子澄的第一次夜宿體驗@西貢戶外康樂營

期待已久的校外實踐體驗營終於起程啦!!
入營第一件事,當然係聽解一下入營規則啦~~

呢位小女孩好興奮咁喎!


第一日的行程,主要喺群組室內活動;
唔好以為好無聊,D活動真係多到由朝玩到晚~~

唔知子澄果組傾D咩,子澄要叫大家唔好咁大聲咁秘密呢?


所以活動都講求合作


成班人肉地拖商議中


子澄又唔知做咩開心到指住同學笑^^



應該好多朋友都玩過呢個遊戲~~
背對背,撓住手合作起身


以後又係另一個遊戲~~


玩完一輪,終於到午膳時間!
我從來不擔心呢個女食得少食得慢囉~~


食飽飽,映下大合照先再玩過


又回到活動室~~


合作將紙砌到越高越好


好緊張呢~~


子澄果組第二名高!!
我覺得好勁啦!!小二之喎^^


佢地商量好的資料要一齊分享~~


呢類活動, 又係講合作



跑步仲唔係我亞女的強項^^


玩左大半日,終於入營房了!!


晚飯時間又到啦~~



晚飯後,有兩小時的探營時間~~
我呢D賴係完全放手的亞媽,
當然希望個女完全享受獨立的美好時光<<無出席啦^^


同好朋友映相~~


我都有問子澄: 下次再去宿營的話,
想唔想我探營?
佢回答:當然係唔駛唻探營啦!


子澄話,除左義工家長要求幫忙較水沖涼外,
其他所有野都係佢自己處理!!^^

早睡早起精神好^^
第二朝食飽早餐後~
半日都係自由活動時間^^


子澄遇到好多好好的義工家長,
個個都好錫子澄,我收到好多義工家長映的相^^


有動有靜的宿營體驗,
令子澄二年級的生活增添無限美好回憶!
你要好好記住一點一滴,繼續增值自我,豐盛人生^^



沒有留言:

張貼留言