2016年3月6日 星期日

香港科學節+要練水啦!!

我同自己講過~~
香港政府搞的一切免費教育活動都不能錯過whahaha
今日係香港科學節的開幕禮~~
去到尖東食個ALL DAY BREAKFAST 先^^


場內原來只有幾個攤位,
好彩人不多,續樣玩幾次都仲得^^


又有D 導師即場教佢地做D實驗



有得上台玩,
兩個女又點會蝕底呢^^


原來呢D 實驗,
SEASA 喺學校要見過了解過~
所以所有問題都識回答呢^^


比賽中


CHELSA 又勝出左啦!!


跟住我地去左演講廳,參加一個人體奧妙的科學劇講座



除左五官及消化系統的實驗外,
還有略略講解冷凍人體實驗!!
好話SEASA,連我都學左好多野!!


完場時,終於可以回合幼稚園同學仔柏寧了!!


澄爸爸話想試下上環一間越南河~~
所以大夥兒山長水遠去到上環 


嗯。。。。咪就係一碗越南河囉。。。。。


好彩,呢間越南餐廳好近PMQ~~
行過去睇下野先!


我地都係第一次唻呢度喳


呢度前身係警察宿舍


依家租比原創設計的SHOPPING MALL~




我地係老友鬼鬼~~^^


回程經過上環的老街老店,
落車買支竹庶汁飲!!鮮甜好味~~


SEASA 仲係未玩到夠喉~~
走左去柏寧家"痴餐"~~
好開心豐富活動的一百呀!!


星期日,趁天氣回暖~
係時候練下水,鍛鍊下身體了!!


這裡是澄媽媽操泳會,學拯溺,教游水的地方~~
現在竟然興建了室內泳池!!
除了薪火相傳的感覺不變外~~
這裡的所有都改變了!!
尤其係我的心態,目標變得最多!!
以前在這裡的回憶,只有追求,逃學,反叛,比賽。。。
依家在這裡的感覺,只想SEASA 健康平安^^




沒有留言:

張貼留言