2016年3月12日 星期六

科學節AGAIN & VYAN PINK LADY生日會

下星期仍然係中期評估週~~
我實在無咩興趣同個女由朝溫書溫到晚!!
在校朝八晚三...回家功課溫書網上練習點點點...
係, 我知我地已好輕鬆, 唔係每星期無間斷的默書測驗麻!!
咪係囉!! 我都係想輕鬆學習既啫!
每日抽兩小時溫下書,我覺得已經係初小學生(或者只係我兩個女及我)既極限了!

遊戲玩樂,都可以學到好多野呢^^
呢個星期六及日,我地就轉戰做科學實驗及聽科學劇去了!!

睇下兩個女睇魔術幾開心投入認真~~


動動手,做下實驗先




嘩!仲可以感受一下實驗品!!暟澄成手都係~~


呢兩日有好多實驗親手試做,兩個女全部都玩哂啦!
又學到野呢!!


繼上星期的人體的奧妙科學劇,
今日我地唻了解一下力學!




實碊的學習完畢後,
轉場去參加VYAN 的生日會






一陣仲可以整CUP CAKE


好多野食呀!


有咩開心得過同至親一齊^^


全部都係老表呢~~
話咁快,SEASA 已成為大大姐姐了!!


講到最好朋友,一定係同齡的LYLY 表妹



今日的壽星女


小廚神時間



仲有得自己整綿花糖






有得食,有得設計又有得玩!!
過左愉快輕鬆的兩天假期^^
VYAN 生日快樂!!


沒有留言:

張貼留言