2015年5月18日 星期一

課外研習匯報+欖球初體驗

今日係第四次帶暟澄去HKBUAS,

今次係暟澄第一次入班課參觀,
第一次了解小學的功課及生活~~


暟澄對HKBUAS 的投入同戰戰兢兢的心情絕對睇得出!
一入到學校,見到老師就會主動以英文講GOOD MORNING & GOOD BYE,
見到子澄的同學,又超級主動問對方姓名及自我介紹;
見到子澄同學仔圍住睇書,佢又痴個頭埋去閱讀~~
真心希望暟澄適應小學生活之餘,可以幸運地遇到一群志同道合的同學仔!


子澄的演講亦都好快順利完成!
可能學校訓練有素,學生們的表現都好好,完全無怯場~~


跟住子澄同同學仔好積極地帶我地參觀學校,
第一站就係初小學生的禁地:天台花園^^


原來噚日子澄果班第一次上唻參觀後寫中文作文,
佢地見到呢個天台花園異常興奮!

花王超級風趣又好人,
仲比小朋友任意淋花~~


唔怪得子澄經過其他小學,見到人地的農地時,
佢充滿自豪地話佢學校的農地仲大仲靚啦~~
真係成個範圍都係FOR 種植!
花王話,到佢地高年級時,每款種子澄植物的習性都會知架啦~~


種植簡直係我的超級弱項,怎樣將勤補拙都無用^^
但真係好羨慕識得種植的人^^


參觀完天台花園,我地又走去參觀高年級的海外研習匯報!
這所小學真的給我一次又一次的驚喜^^

掛住參觀,只剩返好少的午膳時間,
爽快地喺工廠茶餐廳填肚之後,
又返學參加欖球體驗日~~


呢D係全級性抽籤架!
幸運地又抽中了!
欖球呢項運動,我真係完全無接觸過!



我的幸運小寶貝真的真的很幸福!


最幸福的,莫過於有有型靚仔外籍教練教授~~HAHA


點可以放棄呢個難得映相的機會呢:P


仲要只係抽中的體驗,
竟然收到免費欖球隊的球衣!!
好靚好型呀!!



雖然係體驗,但各教練及學生都好認真!


而且我呢個大女都係離不開運動型了!
第一次玩欖球都算有板有眼呢!
當然。。。我唔建議佢喺呢方面發展啦:P 玩下就算囉~~




回到家,又是認真溫書的時候了!


沒有留言:

張貼留言