2015年5月3日 星期日

生日活動之一~~青青世界樹屋之旅

話咁快就踏入生日旺季~~
五月係子澄同澄爸的生日,
六月係暟澄的生日~~
兩個女話唔搞生日會啦!
去人地個生日會仲開心~~HAHA

佢地話想生日去旅行,
因為子澄的護照過期,所以短途去左樹屋玩




第一日去到係星期日,我地決定第二日才入青青世界玩,
今日留守喺酒店及泳池

最緊要仍然係醫肚


攞房先~~第二次住樹屋,因為喺草叢山間,
其實昆蟲真係幾多!
享受大自然的我當然要叫兩個女勇敢面對啦:P

最緊要都係唔好比蚊咬到啫:P


成個下午,就喺不停游水,享受陽光的日子~~


第一天午餐及晚餐都係食中菜!
我個人覺得好滿足架^^


第二日進入青青世界!
今日最慘係搵食問題!
我地通常瞓得好晏放棄食免費早餐的機會~~
奈何呢度的餐飲時時多數係0700-0900, 1230-1400...
最後我地喺場內,求求其其食碗粉就當一餐^^

今日最好玩的係源源不絕的繩網遊戲




還有果園



了解我們的大自然昆蟲



呢度係新開設的森林樂園,兩個女玩得樂而忘返~~




就係咁就完成兩日一夜的體力勞動生日活動了^^


沒有留言:

張貼留言