2015年4月9日 星期四

復活節生活點滴

這兩天,兩個女的假期生活有規律而充實:
每朝叠好床單後早餐,以後同工人姐姐去買餸並預備煮午飯比一家食!


而且每樣餸都係佢地自己諗,買,洗及煮~~
第一天有叉燒炒蛋,煮娃娃菜,煎秋刀魚,素食
(澄媽驚唔夠食,所以買定豬頸肉+雞肉:P)


第二天煮豉油雞翼,蕃茄炒蛋,煎多春魚及粉絲西蘭花^^
我唔想兩個女日日坐喺度等食,
這個煮飯教育可以教佢地多思考,顧及家人,獨立自理,善於理財,營養配合等。。。



午飯過後,澄爸又會送我地去尖東,
澄媽返工時澄豬去歷史博物館,科學館及圖書館~~
活動多姿多采呢~~

另外,我又回到校園時,預備親子勞作的用品


子澄負責剪剪貼貼,我就負責其他細節~~



完成品。。。正常的一個小一生同亞媽一齊製作的模型啦~~:P
再靚D就唔似小一程度架啦:P


晚上,又係時候過返屬於自己的時間!

相約好友去晚膳;呢排鐘情愛小店,愛社企的餐廳~~

有一晚揀選宗教人士搞的餐廳



和我的知己食飯



另外一天到了這間支持聾盲人工作的社企餐廳





每樣食物都充滿愛心的好味


不是求求其其




和我的中學同學食飯呢^^


沒有留言:

張貼留言