2015年4月5日 星期日

復活節假第三擊: 寶蓮寺+昂坪

一早起床,在露台影到大澳早上的景色~~


可惜,這樣的美景,被掃墓人士留下的火種留下雄雄烈火


我諗起碼會燒大半天了!!


大澳人生活簡單又有型,
理得你公眾假期遊客多與否,
清明節很多商舖都休息一天去掃墓,
就算開舖的都要十一點先開:P
多麼優閒自在的生活呢^^

一踏出渡假屋,發現隔兩間舖的炭燒雞蛋仔亞伯剛開舖,
只有一個人等緊雞蛋仔~~
我當然即刻沖埋去買兩底~~:P
唔夠幾分鐘就開始排長龍了^^堅好味呀!!


食左午飯後,我地起程去寶蓮寺及昂坪360啦~~


對上一次唻呢度,係十幾年前囉~~
依家人面全非了!

呢個是什麼12生肖的鼠將??
真的不知是什麼東東呢:P


牛女暟澄當然唔執輸,要搵返牛將映張相^^


只有澄公公同澄媽媽陪澄豬行上大佛,
兩個女邊行邊數有幾多級樓梯!



越行越近又越無氣~~
暟澄數到18X級就話唔數了:P


子澄就話有二百幾級樓梯,
來回即係行左四百幾級^^


終於行到大佛腳下了!!!


行都好熱,坐低嘆杯雪糕先^^
邊個話其他教徒唔去人地既寺廟架~~
除左大陸人霸佔坐哂喺度之外,
菲律賓人都紛紛佔一席位野餐呢:P


寶蓮禪寺門外~~
又一群外國人唔識睇英文或中文,
在不可攝影的禪寺下不停舉機拍攝!


記得以前我都有個堅持的日子,
基督徒麻,不可拜偶像不可入寺廟不可裝香等等;

依家我就比較簡單思維:P
宗教自由之餘,亦讓澄豬了解不同的藝術或文化~~
禪寺內的大佛設計真係美極!又好點似敦煌壁畫^^

還有一點值得一讚!
廟內已不得裝香了!!為環保出一分力!
幾時都話,風俗既野。。。人為及生意佬決定既啫:P

行完咁清優的地方,
又轉場行去昂坪巿集了!
我都係第一次去喳!


見到老夫子攤擋位,又忍唔住停落唻睇書:P


因為驚人多坐昂坪360,我地沖沖睇完一轉就買飛排隊坐360了!
真好彩,四月兒童節優惠,小童免費!
我咁又慳返約二百蚊了!YEAH!! 

這亦是我第一次坐昂坪360, 風景及感覺都比想像中美^^





玩左三日,係時間回家了!
掛住澄爸爸呀!!


沒有留言:

張貼留言