2014年9月19日 星期五

暟澄王錦輝小學面試日

終於輪到暟澄玩面試遊戲啦~~
呢個女...能力不弱, 但過於嬌嗲又要頗多時間去適應新環境;
未到呢一日之前,暟澄成日話唔鐘意小學,
因為要好早起身,又無得瞓午覺@@
但。。。現實終歸現實!
日日同子澄哄佢小學有無限咁多新玩意,
今日來臨了,還是要面對的^^

暟澄的面試LOOK~~



到達學校門口,暟澄都好驚嘆學校之大,
還說為何要上咁多樓梯~~
佢好清楚這是子澄的學校,心理壓力都不少,
召集時職員問佢叫咩名,佢只答:鄒暟澄。。。
雖然不情願再比壓力佢,但還是要提一提佢回答問題要詳盡一點。。。
這時暟澄開始用"發傻","亂答我問題","傻笑"去放鬆自己,
到知道輪到佢的時候,眼神定一定,呆一呆,
捉緊我的手要我陪~~
事實又係要佢自己面對架麻!
排隊入課室時,仍然遠遠觀望我的蹤影~~


一小時完成面試,
望著暟澄暗笑的表情出來(我真係驚佢喊左出唻:P)
向佢查詢面試問題啦,
佢又一一答得出,而且答案都算唔錯~~
希望靠埋家姐的關係可以順利過關啦!


另一邊箱,由於學校忙於處理4千幾份的面試,
子澄無端端有兩日假期,
相約日本妹同學去海濱南岸午膳後去游泳~~








游水的野點可以少了暟澄一份兒?
面試完後就JOIN埋家姐一齊玩啦^^


沒有留言:

張貼留言