2013年3月3日 星期日

ANDY WARHOL

 

真心的要多謝子澄及暟澄帶給我不斷進修的機會~~
因為老師的一句話,提議我帶澄豬睇多些藝術品~
所以,今日舉家去藝術館參觀ANDY WARHOL 的畫展(全年通又係免費的~~^^)
(展覽不可攝影!但真的頗精彩~)

彩色的世界,黑白的世界同樣做出奇妙的藝術品~~
雖然澄豬好像未完全懂欣賞(包括我都未完全懂欣賞)
但眼光遠大一點,看多點會令他們的創意發揮更多更大^^



為了改善子澄心急的性格,
晚上的澄媽藝術課改了策略並加入WARHOL 的原素;
先不讓澄豬知道題目,
要讓他們享受繪畫的過程:先從揀選底色,再加入彩色的幾何對稱圖案~
繪畫時間比較長又比較忙,
中途子澄已沒有太多耐性~~問我點解繪畫咁麻煩架~~
當他們知道,自己正在畫蝴蝶時真的精彩開心萬分!
因他們的蝴蝶是多麼的色彩艷目~~亦有不同的效果^^


澄媽會繼續努力^^
Emily at 03/06/2013 03:21 pm comment
您已經係一個好努力嘅媽媽喇喎~我就唔知點算~
Emily at 03/07/2013 03:51 pm reply
您講得啱, 要搵到仔女的長處並加以發輝, 但我仲找尋中。。。
傑思SEASA at 03/07/2013 02:35 pm reply
Emily: 你唔好咁氣餒啦~~我覺得你已做得好好, ELLA 喺你的教育下亦不斷見進步~教育小朋友係好漫長的路, 中間有起有跌, 我們要共同學習享受過程!! 而且每個小朋友都係獨立性格及個體, 亦有不同的長短處! 只要你搵到對仔女的長處並加以發輝, 佢地一定更有自信及令你更安心^^

沒有留言:

張貼留言