2012年12月1日 星期六

華德福國際學校~GARDEN HOUSE

 

之前接觸了大埔童心原地的中文華德福學校,
一直有個心願想去一次國際華德福,
那怕它的位置多偏遠,總是想看一看那裡的環境~~

坦白講,這次跟"遠征"無咩分別:P
早上九點起床 (昨晚同沙律飲野至零晨三點才睡@@)
先坐的士去尖沙咀地鐵站,由尖沙咀坐地鐵往坑口,
其他在金鐘及北角均要轉車。

到達坑口再搵的士直達銀線灣的GARDEN HOUSE~~
綠的最抵,可惜搵唔到~~@@唯有坐紅的!!

回程。。。那裡只有私家車,鬼佬及滿口英語,在扮外際人士的一眾港人(包括我^^)
這裡連公共交通工具都欠缺....
結果由學校用十五分鐘行出公路,企喺巴士站等的士返坑口:P
哈~~真係唻玩下就可以:P

當然,澄豬玩得超開心~~
不過,澄爸笑話:我平時都係用華德福概念教緊兩個女啦:P
 
 
 




 



 
難得入到唻坑口,
當然要睇下小甜甜展覽~~







去呢D新城巿,我真係唔願迫,排隊去餐廳食野,
有間壹壽司就走入去啦~~不管事實上又貴又唔好食:P


希望,我真的可以搵一間同我的教學概念一致的學校啦^^

沒有留言:

張貼留言