2017年2月19日 星期日

CHELSEA 第一次代表學校出賽

感受得出我的傻女兒好緊張:比賽的前一日無端端咬左我三四啖。。。
今日全家到場為你打氣~~

我知你嘗試用不同的方法為自己減壓,
但到場唔夠十分鐘,你因為擔心聽唔到叫名而痛哭起上唻~
我知你已用左好耐時間忍住緊張的淚水!
澄媽一邊安撫你,一邊支持你,
再不停想盡方法去協助你放輕比賽心情~

最難得及感恩的,係我見到你的隊友對你默默支持,
喺比賽的時間從旁建議及加以安慰,
肉緊程度可以跟我比美^^


循環賽對4個,
5人之中,你以第2名出線,
再入24強淘汰賽,
直至8強遇上教練的女兒~~真的要輸得心服口服了!


喜見你由"亂哂籠"咁打,
到中段開始回復狀態。
及後你話我知唔想進入決賽!
或者你唔想嘗試失敗,
但澄媽話你知,未試過就放棄就註定你會輸!
但不論成敗,嘗試享受比賽,享受每一劍的得失才是運動家精神!


決勝的一仗你係輸0:10~~
你不單無喊,反然話我知佢真係好勁!
你越戰越勇令我無限為你而驕傲!


因為隊友都進入16強,
大家都深信是次能得到團體奬譽榮。


午飯後再返回場地等結果,
一群淚如雨下的小女孩好快又平伏心情,
為其他隊友做拉拉隊打氣!

我續個問你地:依家心情如何?還有因為輸了而唔開心嗎?
大家異口同聲話我知:無囉~^^
你地天真的笑面,樂觀的心態令我更慶幸子澄有你地做佢的隊友^^


三十幾個對手,當中遇見幾個幼兒時的劍友,
曾經認為係宿敵的劍友已喺頒奬前離開,
子澄憑第八名得到個人奬牌!





子澄常常掛在咀面,
說這位教練好惡,子澄好驚佢~~
令子澄唔想練劍擊!
但今日直接同教練對談,
我發現教練其實非常愛錫子澄,
只係愛錫方法與我家有異!
今日我用左一段時間同子澄分析教練對佢緊張之心!
我相信領悟力強子澄會明白教練的苦心!


今日A-SCHOOL 的成績非常不錯^^


仲要同SEASA 最愛又靚女的體育教練合照呢^^



子澄,你要好好記住今日的所有眼淚、汗水及奬項,
全部都係你學習旅途上其中一次印記。



沒有留言:

張貼留言