2016年12月22日 星期四

2016 聖誕日本賞雪遊 (DAY 3 野澤溫泉)

今日開始係鄒氏家族旅行重點^^
不過澄媽媽誤會左巴士安排...
好彩難唔到澄媽媽^^
方法永遠都唔會只得一個^^

仲可以喺等車時間食個靚面~~

多溫馨^^



今日我地要坐呢架頗舊的JR 車去飯山再轉巴士


沿途其實風光如畫~~


如果懂得欣賞,慢步觀光的話~
就是另一番感覺!




去到飯山,好快就有巴士直達野澤~~


第一餐,仍是揀我的心頭好^^






我揀選的民宿:有洋室,和室,窗台,洗手間~~
一家六口喺度瞓兩晚,超正!!

 


澄公公喺落巴士時,唔小心跌親,
有暟澄錫返先^^



澄爸爸話一定要再嘗野澤菜包


今日到埗,只見到好少雪~~


舊雪都開始溶~~
唔知好唔好彩,可以見到飄雪呢?


無雪的野澤溫泉村,又有另一番感覺
但我仍然好想見到白色的聖誕^^


上雪山望下先~


回程已是日落



SEASA 話好想食雪糕~
咁就要學野自己喺日本叫野食啦!


總算順順利利食到心頭好^^


 今晚晚餐:日式和牛火鍋


仲有野澤菜包宵夜~


晚飯後回到民宿,榻榻米已為我地預備好了!


去到日本,當然要著和服袍啦^^







沒有留言:

張貼留言