2016年8月13日 星期六

和牛與三文魚子的約會

大伯請食飯~^^
家族人才濟濟,
我當然要幫下手整返一個餸~~^^
就煮我自己最想食的醉雞翼啦^^
漏夜零晨一點趕工至兩點完成!
醉雞翼要過夜先入味架^^


LYLY表妹成個暑假都留喺美國,今日終於可以合體啦~~


仲有靚仔WES WES 表弟~~ 




我帶三姐妹去公園玩前,映張港女自拍相~~




好多小朋友,好熱鬧呀!!


只係食呢幾塊A5和牛,已值回票價啦~~


人地話:我出雞,你出豉油;
今日係:我出雞翼,去嘆和牛^^


大伯仲預備左我最愛的食物:三文魚子!!
仲要係成碗上!!



成枱都係餸~~


大家都食得好開心愉快!!
多謝大伯熱情招待^^


沒有留言:

張貼留言