2016年7月9日 星期六

HKBUAS 的專題研習2016

今年的專題研習,我覺得很輕鬆!
因學生真正的自己在校搞掂所有演講詞,勞作,搜索資料及一切預備!
唔駛再要我日日不停搵資料的專題研習才是最成功的教學法^^

G1唻講,我真心覺得今年的專題研習做得好靚


用左一個月時間籌備~


仲有SASA 自畫船^^


SASA 有份寫同填色架!! 


SASA 不單勞作填色的專注度比老師極力讚賞,
連演講部份都令我驚喜萬分!背哂全份英文稿。。。
我諗我今世無咩可能做得到:P


在場任何人向SA 查詢,SA 都會好積極表達


SEA 都好有大將之風!
老師同我講,專題研習令佢地對SEA 另眼相看!


我兩個女好似對演講等預備特別積極!
這點真係令我老懷安慰架^^



看著你們喺學校有咁理想的環境及積極的學習態度,
希望在未來你地仍然抱有這種學習的心面對任何挑戰!




沒有留言:

張貼留言