2015年8月24日 星期一

暑期啓動 (好友荔園遊)

個個都話荔園呃錢,
有D人又話為左帶仔女見證童年回憶。。。

我就覺得。。。這個荔園與我的荔園分別太大不能一概評論!
呃錢的野。。。比較難呃盡我銀包既錢^^ 唔帶咁多錢就得啦HAHAHA

來到這個荔園,目的只是想留給女兒童年美好回憶,
而這個回憶,亦只是我和女兒的回憶,跟我的童年無關:P
荔園只不過係個宣傳名唻既啫!^^

選擇傍晚平日放工去,
無咁多人,無咁熱,無咁辛苦^^

摩天輪下的好朋友合照,多浪漫呢^^


荔園門外拍照


假象天奴呀!!
四個女都覺得象的像真度極高,
尤其噴水或象叫時都嚇了一跳!




經典綠展~~
今日一蚊有交易
每個女有2次機會^^



荔園有小璐寶既咩??
可能我太後生了WAHAHA




應該係依家的小朋友膽子大了!
見到恐龍屋一D都唔驚??
那些年我的確嚇到撓路走~~:P


$20 X 2,每人滑左六次,
其實都算好抵:P
最緊要係佢地真係玩得好開心



完全唔捨得走,但八點還要周圍搵食呀!
但碼頭附近完全無野食,唯有在SUBWAY 醫肚~~
SEASA第一次食,好滿足呢^^






沒有留言:

張貼留言