2014年12月7日 星期日

賣旗日+偷懶溜冰場日

香港的小學生,臨近考試就會安排全日溫書~~
我個大女兒星期一要考試了!
這兩日的週末,還是預備佢地喜愛的活動,
因為學校有溫習堂,平日都會預留半小時溫習,
考試範圍又只係中,英,數,
平日溫習或專心聽書一定比臨渴掘井更重要!

這天是賣旗日,仍是九點起床,十點在紅磡賣旗,
十二點還旗袋~~:P 
2小時無休止的賣旗活動都夠吧:P唔駛七點起身做成朝既~~:P


我地本來被安排喺九龍塘賣旗...
咁...有人的地方就可以賣旗架啦~~
唔係既咩??:P


其實...有一個咁鐘意反傳統又唔聽指示既媽咪,
真係好難喺香港傳統教育下立足~~:P 


還完旗袋,就去搵婆婆食午飯!
古云:百行以孝為先啦~~:P
有咩重要得過孝敬長輩呢~~^^
要溫書可以同婆婆去書局打下書頂也一樣啫~~HAHA
我地最後有買到課外書架!!


最後仲決定陪婆婆返深水埗食晚飯,
陪下太婆,公公又係愉快的一天!





陪左公公婆婆,
又點少得陪下爸爸同麻麻呢~~:P
星期天明明要學游水架喎!!
爸爸一句: 咁辛苦做咩? 我又放假, 不如大家做D自己想做的野啦....


就係咁,我地朝早去完沙田圍食水餃後,
同麻麻去又一城行下街,映下相~~


直落去埋溜冰去~~
嘻~~咪又係做運動,我地無偷懶呀!!HAHA
平日返學都忙透了!
家長們覺得課外活動的恒常課程亦要堅持練習~~
我家的古怪家長,就是喜愛自由的童年生活~~^^
我們的女兒可能無十項全能或一技旁身!
但我地都深信,佢地會有一個無悔,活在愛的童年回憶!^^


沒有留言:

張貼留言