2013年8月18日 星期日

2013暑假頭炮

 

終於都開始放簡短的2013暑假了!
一連兩星期的暑假,簡單而豐富的節目,
雖然老師提我開始要溫書,玩記憶遊戲~~
不過,人生有幾多個暑假呀^^
還是痛痛快快玩個夠再算了:P

第一擊:塗指甲
貪靚係女生的天性,
本來我都係一個緊張媽媽:指甲油多化學物呀,無益呀等等~~
但經親戚提了一句:少少貪玩貪靚咪由得佢地囉~
起碼佢地唔會一炮過好奇呀麻!
又係喎!!少少玩下,佢地又幫我塗下又可以增進親子關係,
佢地又開心~~一次半次無所謂啦^^

三母女就係咁,塗到D指甲七彩顏色!


第二擊:去探下舊朋友啦~~
今日去左探ELLA~~
佢地由陌生的感覺好快變成老死咁搭哂肩膀~~
一拍即合超老友^^





第二擊:上水渡假村~~:P
即係爺爺麻麻家:上水宿舍呀^^
入面有兒童室樂遊樂場,
康樂設施,兒童泳池!綠草如茵~
餘興節目係全天候電視~~
仲駛咩坐飛機周圍去玩呀HAHA



三日兩夜的上水之旅,當澄爸爸媽媽接走時,
子澄送上呢張紙比我(酒樓得閒時繪畫的)!
其實,子澄的創意及對英文的愛好程度,係我意料之外的驚喜呢^^

1 則留言:

  1. 暑假完結了! 係時候收收拾心情準備報名了!

    回覆刪除