2013年5月26日 星期日

與好友去海洋公園

 

記得澄媽幼稚園的時候,
媽咪帶我去玩的活動就係商場WINDOW SHOPPING,
或去跟佢去美容院呆坐,
而今年澄豬已是第四次去海洋公園了!!
仲要係澄媽約埋佢地的同學仔一齊去玩~~

佢地有佢地的天地!
一齊建議行程中~~



去完海洋館就去兒童樂園~~


今日清晨六點仲係打雷落雨~~
估唔到海洋公園遊的天氣只係焗但焗唔出雨:P


暟澄有時只想同澄媽拍下拖,坐下摩天輪~~


子澄就成日同朋友仔洛怡做孖公仔~~
剩係玩跳樓機都玩左三次~~
兩個細妹只有望住兩個家姐玩!!




玩完山下玩上山~~
子澄去海洋公園之前,
我問佢駛唔駛同洛怡商量午餐食咩??
會唔會整野食午餐~
佢話唔駛啦!佢地商量左去企鵝餐廳食午餐喎。。。。。。


嗯。。。4,5歲人仔,有哂主見,
有哂編排,連食咩都話哂事。。。只係爭在未有錢消費@@



呢間企鵝餐廳雖然貴左D,食物好彩唔算難食:P
而且有企鵝相伴~

 


不過真係超凍@@



去完北極,又去左熱帶雨林:P



玩到三點半,澄豬坐吊車返落山,
喺時候回家休息啦~~


小朋友的世界,永遠都係創意無限,體力無窮~~


我同澄豬協議左,
佢地介紹多D朋友比我同澄爸認識,
我地可以一齊安排多些活動一齊去玩呢^^

小魔怪教主 at 05/31/2013 09:16 pm comment
咁妳有冇記得我當年成日帶你同亞妹去公園玩呢?
傑思SEASA at 06/03/2013 09:51 am reply
公園玩都實有:P THANKS~~公園呢D佢地真係日日去~~海洋公園的遊歷真係等如我前半生的次數:P 仲要係唻緊呢半年仲陸續有來~~

沒有留言:

張貼留言